Logistický informačný systém
Ponúknite svojim zákazníkom spoľahlivé dodávky tovaru a krátke dodacie lehoty.
Vďaka logistickému systému znížite náklady a zvýšite produktivitu.
Pre koho je logistický informačný systém vhodný?
Logistický informačný systém sa oplatí výrobným firmám a obchodným spoločnostiam. Vynikajúcu škálovateľnosť systému oceníte pri riadení menšieho skladu s dvoma pracovníkmi, rovnako ako u viacpodlažného skladu o ploche desiatok km2 s desiatkami zamestnancov.
Prínosy logistického informačného systému
- rýchla a presná komunikácia s dodávateľmi a obchodnými partnermi
- sledovanie a riadenie optimálnej výšky skladových zásob
- zabezpečenie hladkého výdaja a spoľahlivá distribúcia tovaru
- zvýšenie rýchlosti a presnosti práce skladníkov, dokumentovanie ich činnosti pri plnení úloh v rámci vopred definovaných logistických procesov
- optimalizácia trás pre presuny zásob, prehľad o ich presnom umiestení na sklade
- podpora online práce prostredníctvom mobilných terminálov (Wi-Fi), riadenie priorít a systematické vyťažovanie skladníkov
- využitie technológie čiarových kódov či RFID pre zvýšenie produktivity v skladoch
- elektronická komunikácia s partnermi formou EDI
- online inventúry, riadenie obalového salda
Potrebujete sledovať a riadiť pohyb tovaru na ceste k vašim zákazníkom?
Logistický informačný systém KARAT sa venuje nielen vnútornej logistike – vďaka možnosti prepojenia s ďalšími programami zjednodušuje tiež prepravu tovaru.
Táto časť riešenia je primárne určená pre spoločnosti riadiace dopravu na základe objednávok, na ktorých trasách je 5 a viac zastávok. Hodí sa ale aj v ďalších oblastiach, kde je potrebné riadiť a optimalizovať dopravné cykly, poznať náklady na dopravu po ukončení plánovania, analyticky hľadať možné úspory alebo prínosy.
Čo systém ďalej umožňuje?
- tvorbu pevných a dynamických trás podľa aktuálnych objednávok
- online kontrolu realizácie plánu s upozornením na odchýlky
- zasielanie SMS zákazníkom
- obojsmernú komunikáciu medzi vodičom a dispečingom
- preplánovanie trasy a zaslanie do terminálu vodiča
- navigáciu na ďalšiu zastávku
- správu vozového parku
Ako funguje logistický software KARAT
-
Východiskové informácie pre podnik sú objednávky zákazníkov v sledovanom období. Objednávky je možné porovnávať so stavom zásob surovín, dielov či komponentov. Na základe týchto informácií môžete zostaviť plán zásobovania.
-
Podľa plánu zásobovania je možné začať komunikáciu s dodávateľmi. Pretože je plán zostavovaný na základe relevantných informácií, budete objednávať len to, čo pre daný objem zákaziek skutočne potrebujete.
-
Užívatelia logistického IS majú k dispozícii prostredie pre koordináciu logistických aktivít, riadenie zásob, objednávok, dopytov a plánovanie.