Systém pre nákupné procesy
Využite konkurenčný boj na trhu vo svoj prospech a nakupujte efektívne. Naše riešenie vás zbaví zdĺhavých a rutinných činností pri nákupoch vašej firmy.

Chceli by ste objednávať optimálne množstvo tovaru v najkratších termínoch a za najlepšiu cenu na trhu? Náš nákupný systém sa stane každodenným prínosom pre hospodárenie vašej firmy a bilanciu skladových zásob.
Pružný nákup od dodávateľov
Pomocou nákupného systému KARAT môžete pri nákupe využiť interné dáta i aktualizované externé cenníky či databázové informačné zdroje. Ľahko si tak porovnáte a vyberiete vhodného dodávateľa.
Nákupný proces je i vďaka možnosti integrácie workflow rýchly a pružný, s presným dopadom všetkých súvisiacich nákladov do skladových cien, či do daného obchodného prípadu ako celku.
Výhody nákupného systému KARAT
Monitoring a optimalizácia cien, nákladov a zásob
- sledovanie dodávateľských cien s možnosťou importu a evidencie dodávateľských cenníkov
- presné sledovanie súvisiacich nákladov, precízne stanovenie nákladovej ceny
- sledovanie disponibilných stavov skladových zásob v čase
- oddelenie množstevného toku zásob od toku finančného
- režim „centrála -pobočka“, riešenie konsignácie skladových zásob

Uľahčenie a zrýchlenie obchodov s vašimi dodávateľmi
- spracovanie dopyt – ponuka riadenia na úrovni dodávateľského reťazca
- možnosti generovania nákupných objednávok podľa disponibility zásob v čase
- evidencia došlej pošty a jej väzby na nákupné procesy
- na úrovni nákupného procesu možno využiť EDI komunikáciu, či inú elektronickú komunikáciu s dodávateľom
- nastavenie workflow, ktoré zrýchli obchod, zamedzí chybám užívateľov a zvýši komfort obsluhy
Kontrola a vyhodnotenie nákupov
- podrobné sledovanie stavu dodania jednotlivých nakupovaných komodít
- nákupný proces možno podporiť evidenciou zmlúv s možnosťou sledovania ich priebežného plnenia
- vyhodnotenie, prehľady, zostavy, grafy, či kontingenčné tabuľky
Informačný systém KARAT disponuje tiež predajným systémom.