Riešenie pre firmy poskytujúce služby

Chceli by ste zlepšiť chod vašej firmy? Efektívnejšie riadiť vzťahy so zákazníkmi? Lepšie plánovať a evidovať zákazky? Optimalizovať logistické procesy?

sluzby

Systém KARAT sa prispôsobí menšej i väčšej firme poskytujúcej služby!

Pre aké oblasti služieb je systém KARAT vhodný?

  • autoservisy
  • technické služby miest a obcí
  • reklamné služby
  • personálne služby
  • servis a požičovňa dopravných prostriedkov
  • servis a požičovňa manipulačnej techniky
  • distribúcia a logistika

Čo vám systém KARAT umožní

  • rutinnú prácu a rozhodovanie
  • spoluprácu v rámci výrobného procesu
  • komunikáciu so zákazníkmi a orgánmi štátnej správy

Aké procesy systém KARAT podporuje?

Okrem účtovníctva sa informačný systém KARAT zameriava na procesy, ktoré najviac ovplyvňujú získavanie nových zákazníkov, realizáciu zákaziek, zaistenie zdrojov a inovácia. Systém má komplexné a prepracované väzby.

    • evidencia projektových zákaziek
    • finančné plánovanie a riadenie projektov
    • plánovanie a riadenie projektov v čase
    • práca s etapami projektov a s požiadavkami na zdroje
    • Ganttove diagramy
    • vyhodnotenie projektov
    • CRM s internetovým volaním (VoIP)
    • objednávky od odberateľov vrátane dopytu-tendra
    • rámcové zmluvy
    • cenotvorba a systém poskytovaných zliav
    • zálohové platby s väzbou na poskytovanie služieb
    • personalistika
    • mzdy
    • riadenie ľudských zdrojov
    • štatistické hlásenie a elektronická komunikácia s orgánmi štátnej správy

    Lepšie využitie ľudského potenciálu, kedy sú ľudia viac zapojení do obchodného a výrobného procesu, prináša dlhodobo lepšie výsledky než kvantitatívne zvyšovanie produkcie.

    • majetok
    • financie a riadenie Cash Flow
    • pohľadávky a riadenie saldokont
    • účtovníctvo
    • dane
    • banka
    • pokladňa
    • rizikové firmy

    Riadenie financií, Cash Flow, majetku a daní s využitím nástrojov, ktoré zjednodušujú prácu a minimalizujú chyby, ocení vedenie obchodnej firmy pri kontrolách a auditoch.

    • CRM – riadenie vzťahov s obchodnými partnermi s internetovým volaním (VoIP)
    • skladové hospodárstvo, vrátane riadeného skladu(WMS)
    • nákup
    • predaj vč. e-komerce B2B a B2C
    • reklamácie
    • inventúry
    • logistika nákupu, predaja, skladov
  • Špecifické (prierezové) nástroje ocenia predovšetkým zákazníci, pre ktorých je správne využívanie technológií a rozumná automatizácia súčasťou podnikateľskej stratégie.

    • podnikový portál s technológiou SharePoint (intranet, extranet)
    • otvorenosť, ktorá umožňuje prispôsobiť informačný systém KARAT bez znalosti programovania a napojiť ho na iné systémy
    • konektory na špecializované externé systémy
    • workflow
    • elektronická výmena dát (EDI)
    • controlling, manažerské riadenie , dátové sklady
    • podpora procesného a strategického riadenia
    • riadenie a správa dokumentov (DMS)

Vybrané funkcionality pre firmy poskytujúce služb

Náš ERP systém vás zaujme nielen kompletným pokrytím procesov vo vašej firme, ale aj množstvom čiastkových funkcionalít.