Online helpdesk
Technická podpora a správa
Súhlasíte, že okrem funkčnosti je dôležitá tiež kvalitná servisná podpora užívateľom systému a nutnosť aktualizácií SW po celú dobu jeho užívania?
Najdôležitejšie kontakty
KARAT Assistance
Užívateľom IS KARAT poskytujeme servisnú podporu, poradenstvo a aktualizácie softvéru prostredníctvom on-line helpdesku v systéme ALITEO, prípadne telefonicky alebo e-mailom. Vďaka zmluvnému zabezpečeniu prevádzky vášho firemného informačného systému vyriešime prípadný problém vo vopred dohodnutom termíne k vašej spokojnosti.
Čo ponúka KARAT Assistance?
- prehľadné, jednoduché a jednotné nástroje
- súhrn otvorených prípadov v akomkoľvek okamihu, postup ich riešení a históriu skôr riešených prípadov
- kontrola nad celou firmou, nezávislosť na osobe, preukázateľnosť
- upozornenie na novinky cez e-mail
- vlastná správa prístupov
- istota riadneho a rýchleho vyriešenia všetkých požiadaviek
- testovanie a distribúcia aktualizácií IS KARAT