Mobilný klient
Skutočný pomocník pre prácu mimo kancelárie
Pre pracovníkov, ktorí nemajú vždy možnosť použiť k svojej práci plnohodnotné PC, teda zariadenie s väčším monitorom a hardwarovou klávesnicou je určený mobilný klient IS KARAT. Tento umožňuje prácu s IS KARAT na dotykových zariadeniach typu mobilný telefón alebo tablet s operačnými systémami Android alebo iOS.
Čo je Mobilný klient?
Jedná sa o plnohodnotného klienta IS KARAT s podporou väčšiny štandardných i firemných funkcionalít zákazníka, čo oproti jednoúčelovým aplikáciám s nemennou funkčnosťou a jednostranným zamarením na konkrétnu mobilnú platformu, robí z mobilného klienta IS KARAT skutočného pomocníka pre prácu mimo kanceláriu.
Aké štandardné komponenty IS KARAT podporuje?
- Prihlasovací dialóg
- Vstupné menu
- Zoznam
- Detail
- Dialóg Workflow
- Dialóg príloh
- Tlačový dialóg
- Prehľady typu Pohlaď, Zostava, Kocka
- Nástenky
- Miniaplikácia typu Zoznam a Prehlaď
- Hromadné operácie
Možnosti využitia natívnych funkcií zariadení
Mobilný klient IS KARAT prináša ďalšie možnosti využitia natívnych zariadení, ako sú:
- Systémové notifikácie
- Spustenie fotoaparátu a priloženie fotky priamo do aplikácie
- Priame vytočenie telefónneho čísla konkrétnej osoby alebo firmy
- GPS súradnice
- Zdieľanie dokumentov
- Ďalší …
Bezpečnosť
Z hľadiska bezpečnosti podporuje mobilný klient zabezpečenou komunikáciu cez HTTPS a prácu s klientskymi certifikátmi, ktoré zaistia, že s mobilným klientom môžu pracovať len overené zariadenia a užívatelia. Platnosť certifikátu je možné navyše vzdialene spravovať, takže IT manažér spoločnosti môže okamžite zneplatniť odcudzené alebo inak zneužité zariadenie.
Hlavné prínosy pre uživateľov
- Plnohodnotné pořizovanie a práca s dátami v mobilnej aplikácii (Android, iOS a ďalšie)
- Jednotný vývoj ďalších funkcionalít IS KARAT
- Možnosť využívať všetky firemné, zákazkové funkcionality
- Prispôsobenie prostredie klienta užívateľom
- Podpora užívateľské otvorenosti aj v mobilnej aplikácii
- Využitie natívnych vlastností mobilného zariadenia
- Rýchla reakcia na vzniknuté interné i externé podnety
- Diskrétne a rýchle zisťovanie informácií
- Rýchla distribúcia potrebných informácií ďalším osobám
- Priebežné sledovanie dodržiavania dohôd s obchodnými partnermi