Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

KARAT Konference 2022

KARAT Konferencia 2022 predstavila novú verziu IS KARAT

20. apríla 2022

Vo štvrtok 7. apríla 2022 prebehla KARAT Konferencia 2022, tradičné stretnutie užívateľov Informačného systému KARAT. Tohto ročníku, ktorý sa po dvoch rokoch vrátil z online prostredia do kongresového centra BWP Hotela International Brno, sa zúčastnilo takmer 400 užívateľov z Českej a Slovenskej republiky.

Konferenciu zahájil generálny riaditeľ spoločnosti, Ing. Martin Válek. Po úvodnom slove nasledoval dopoludňajší blok prednášok, v ktorom boli predstavené novinky informačného systému KARAT, konkrétne novinky užívateľského prostredia verzie 22 a aplikačných modulov.

„Medzi najväčšie novinky verzie 22 IS KARAT patrí nové riešenie integrovaného mailového klienta, ktorý zaisťuje obojstrannú komunikáciu s poštovými servermi MS Exchange a Google mail server. V štandarde je zapracovaná skupina pravidiel pre komunikáciu s modulom KARAT CRM, ktorá je doplnená podporou pre vytváranie vlastných firemných pravidiel. Riešene je možné použiť pre obojstrannú komunikáciu poštových správ, kalendára i úloh. Ďalej podpora prepojenia APS plánovania a neurónových sietí (komunikácia Ganttovho diagramu s databázou logovania procesov plánovaní pre export do externého plánovacieho mechanizmu, príjem príkazov pre plánovanie v IS KARAT z externého prostredia (neurónové siete). Ďalej doplnenie „Servisného kalendára“ do modulu Servis, čo zaisťuje ucelený pohlaď na servisné ponuky, dopyt, zákazky i požiadavky na pravidelný servis. Ďalej bolo rozšírené importné rozhranie faktúr prijatých o možnosť načítania QR kódu typu QR Platba i QR Faktúra. V neposlednom rade bola do systému integrovaná aplikácia Signi pre elektronické podpisovanie a elektronický podpis pribudol do dialógu prevedenia workflow. Zmeny sa dotkli i väčšiny ostatných modulov IS KARAT, do nich sme zapracovali takmer 200 ďalších požiadaviek od našich zákazníkov,“ zhodnotil novú verziu informačného systému KARAT ERP špecialista Marek Hejna.

V popoludňajšom bloku bola predstavená nová generácia služby KARAT Assistance – aplikácia pre hlásenie a sledovanie stavu prípadov poskytovania technickej podpory – a nový produkt ALITEO.

„Predchádzajúce roky boli pre každého z nás časom neočakávaných zmien a snahy sa prispôsobiť podmienkam a skutočnostiam, ktoré ovplyvnili naše pracovné životy. Som veľmi rád, že si počas tohto obdobia, mnoho firiem uvedomilo, že vďaka nástrojom ako je ALITEO je defacto možné riadiť personálne kapacity na diaľku, ale zároveň že tieto nástroje dokážu výrazným spôsobom zefektívniť aj každodennú prácu vo firme. Toto zistenie, spolu s docenením hodnoty uschovania firemných dát pre ďalšie využitie, spôsobilo silnejúci dopyt po takýchto nástrojoch a ALITEO je pripravené stať sa jednotkou vo vašej spoločnosti. Úlohou ALITEO je pomôcť vám v efektívnom riadení Tímov-Projektov, Helpdesku a v neposlednom rade v komunikácii naprieč firmou ale aj so zákazníkom. ALITEO umožňuje budovať a udržiavať efektívne fungujúcu firmu práve vďaka nástrojom riadenia Tímu, Projektu a Helpdesku. Každá z týchto oblastí má svoje funkčnosti a špecifiká, ktoré vám umožnia uchopiť väčšinu situácií, ktorým musíte pri riadení dennodenne čeliť. K dispozícii vám budú úlohy, podúlohy, nástroje riadenia, kalendáre, porady, odvádzanie práce, sumarizačné pohľady, automatizácie a mnoho iných funkcionalít, ktoré sú efektívnym nástrojom na budovanie vašej firmy a aj zákazníckej spokojnosti! Sme radi, že aj my môžeme stáť s našim produktom ALITEO na prahu digitalizačnej revolúcie u našich zákazníkov,“ povedal Mgr. Peter Ďurčák, produktový manažér spoločnosti ALITEO.
 
Súčasťou popoludňajšieho bloku boli i prezentácie praktického využitia informačného systému KARAT vo firmách RESPECT, VF a BENEŠ a LÁT, konkrétne: Využitie dotazníkov IS KARAT, Projektové riadenie s podporou BPM a Priemysel 4.0 v tradičnej strojárenskej spoločnosti.
 
„Svet sa v uplynulých dvoch rokoch zmenil a my s ním. Neplatia zavedené postupy, svetom hýbe digitalizácia. Niekoľko vĺn koronavírusovej  krízy urýchlilo zmeny, ktoré bývali vo firmách dlhé roky ťažko presaditeľné, vrátane umožnenia práce z domu, zavádzanie digitálnych technológií, riadenie tímu na diaľku, online komunikácia so zákazníkmi, flexibilita v práci a ďalších. Mnohým spoločnostiam uplynulé obdobie pomohlo naštartovať raketový rast, iné bojujú o prežitie. Napriek tomu sme veľmi radi, že osvedčené formáty komunikácie s našimi zákazníkmi fungujú i naďalej. Celá akcia sa odohrala vo veľmi pozitívnej a vzájomne inšpiratívnej atmosfére. Hoci považujem formát konferencie z posledných dvoch rokov, nútene prenesený do on-line priestoru, za podarený, osobný kontakt nie je možné nahradiť. Úprimná radosť pri vzájomnom stretnutí dlhoročných účastníkov, našich konzultantov i nových záujemcov bola vidieť na každom kroku,“ zhodnotil priebeh KARAT konferencie 2022 Marcel Herman, riaditeľ servisu a starostlivosti  o zákazníkov.

Podobné novinky

Zobraziť všetky

Máte záujem o schôdzku, kalkuláciu alebo máte otázku?

Radi zodpovieme všetky vaše otázky, predložíme vám nezáväznú cenovú ponuku alebo vám poskytneme prístup do demoverzie našich produktov.