Marketingový informačný systém
Bez propagácie, podpory predaja a informácií o zákazníkoch neuspeje na trhu ani najlepší produkt. V konkurenčnom prostredí je nutné neustále sledovať a vyhodnocovať dôležité informácie prostredníctvom marketingového informačného systému.
Marketing a informačný systém KARAT
Náš ERP systém dbá na prepojenie marketingového informačného systému s ďalšími kľúčovými procesmi firmy.
Najdôležitejšie prínosy marketingového informačného systému
- záznam vývoja záujmu zákazníkov
- evidencia všetkých aktivít so zákazníkmi
- sústredenie informácií o zákazníkoch do firemnej databázy
- monitoring konkurencie a predikcie trhu
- evidencia kontaktov a kategorizácia obchodných partnerov
- podpora e-marketingu a online marketingu
- plánovanie nákladov a výnosov na konkrétne obdobie či marketingovú akciu
- prehľad zmlúv, dodatkov, zápisov z jednaní a ďalších dokumentov
- sledovanie zákazky naprieč celým informačným systémom
- vyhodnotenie ekonomickej úspešnosti marketingu
Chcete úspešne riadiť marketing a vzťahy so zákazníkmi? Prečítajte si výhody nášho CRM systému.