Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Marketingový informačný systém

Bez propagácie, podpory predaja a informácií o zákazníkoch neuspeje na trhu ani najlepší produkt. V konkurenčnom prostredí je nutné neustále sledovať a vyhodnocovať dôležité informácie prostredníctvom marketingového informačného systému.

Marketing a informačný systém KARAT

Náš ERP systém dbá na prepojenie marketingového informačného systému s ďalšími kľúčovými procesmi firmy.

Najdôležitejšie prínosy marketingového informačného systému

  • záznam vývoja záujmu zákazníkov
  • evidencia všetkých aktivít so zákazníkmi
  • sústredenie informácií o zákazníkoch do firemnej databázy
  • monitoring konkurencie a predikcie trhu
  • evidencia kontaktov a kategorizácia obchodných partnerov
  • podpora e-marketingu a online marketingu
  • plánovanie nákladov a výnosov na konkrétne obdobie či marketingovú akciu
  • prehľad zmlúv, dodatkov, zápisov z jednaní a ďalších dokumentov
  • sledovanie zákazky naprieč celým informačným systémom
  • vyhodnotenie ekonomickej úspešnosti marketingu

Chcete úspešne riadiť marketing a vzťahy so zákazníkmi? Prečítajte si výhody nášho CRM systému.

Máte záujem o schôdzku, kalkuláciu alebo máte otázku?

Radi zodpovieme všetky vaše otázky, predložíme vám nezáväznú cenovú ponuku alebo vám poskytneme prístup do demoverzie našich produktov.