Implementácia CRM
Hladko vykonaná implementácia CRM je dôležitým predpokladom pre efektívne riadenie vzťahov so zákazníkmi. Nefungujúca a pre užívateľov neprívetivá aplikácia je naopak takmer zbytočná.
Správna príprava implementácie CRM je podobná postupu implementácie informačných systémov iných typov.
Ako obvykle postupujeme pri implementácii CRM?
- Analýza a návrh riešenia
- Software a hardware
- Implementácia CRM
Čo je súčasťou implementácie CRM
- Inštalácia
- Testovanie
- Školenie
- Asistencia pri štarte, aby firma mohla začať využívať svoje CRM čo najskôr po implementácii.
Ako môžete prevádzkovať a obsluhovať CRM KARAT
- Priamo na serveri vo vašej firme.
- Odkiaľkoľvek na svete cez internet prostredníctvom služby SaaS.
Súčasť a doplnky pri implementácii CRM
Voliteľnou súčasťou je prepojenie s VoIP telefónnou ústredňou, ktorá umožňuje lacnejšie telefonovanie. CRM môžete synchronizovať tiež s Outlookom, e-shopom a ďalšími nástrojmi IS KARAT pre riadenie podnikových procesov a komunikáciou – napr. intranetom, extranetom, správou dokumentov, workflow, elektronickou fakturáciou a ďalšími službami.
Ak vás možnosť implementácie CRM zaujala, prečítajte si viac o našej ponuke CRM systému.