Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Implementácia CRM

Hladko vykonaná implementácia CRM je dôležitým predpokladom pre efektívne riadenie vzťahov so zákazníkmi. Nefungujúca a pre užívateľov neprívetivá aplikácia je naopak takmer zbytočná.

Správna príprava implementácie CRM je podobná postupu implementácie informačných systémov iných typov.

Ako obvykle postupujeme pri implementácii CRM?

  1. Analýza a návrh riešenia
  2. Software a hardware
  3. Implementácia CRM

Čo je súčasťou implementácie CRM

  • Inštalácia
  • Testovanie
  • Školenie
  • Asistencia pri štarte, aby firma mohla začať využívať svoje CRM čo najskôr po implementácii.

Ako môžete prevádzkovať a obsluhovať CRM KARAT

  1. Priamo na serveri vo vašej firme.
  2. Odkiaľkoľvek na svete cez internet prostredníctvom služby SaaS.

Súčasť a doplnky pri implementácii CRM

Voliteľnou súčasťou je prepojenie s VoIP telefónnou ústredňou, ktorá umožňuje lacnejšie telefonovanie. CRM môžete synchronizovať tiež s  Outlookom, e-shopom a ďalšími nástrojmi IS KARAT pre riadenie podnikových procesov a komunikáciou – napr. intranetom, extranetom, správou dokumentov, workflow, elektronickou fakturáciou a ďalšími službami.

Ak vás možnosť implementácie CRM zaujala, prečítajte si viac o našej ponuke CRM systému.

Máte záujem o schôdzku, kalkuláciu alebo máte otázku?

Radi zodpovieme všetky vaše otázky, predložíme vám nezáväznú cenovú ponuku alebo vám poskytneme prístup do demoverzie našich produktov.