Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

ECM – riadenie obsahu

ECM – riadenie obsahu

ECM je skratka anglického termínu Enterprise Content Management. ECM je teda správa podnikového obsahu.

ECM nástroje využijete pre správu a riadenie dokumentov, pretože uľahčujú prácu s firemnými dátami a informáciami v neštrukturovaných dokumentoch, ako sú napríklad:

  • korešpondencia (e-maily, listy, faxy),
  • dokumenty (zmluvy, ponuky, došlá pošta, prijaté faktúry, vydané faktúry, interné smernice a nariadenia),
  • CAD súbory, obrázky, zvuky, videá,
  • tlačové zostavy.

Aké oblasti ECM pokrýva

  • správa dokumentov (Document management – DMS)
  • správa znalostí (Knowledge Management – KM)
  • správa obsahu (Content Management – CMS)
  • správa nemenných dát (Records Management – RM)
  • správa multimediálnych dát (Digital Asset Management – DAM)
  • správa dát a dokumentácia výrobkov (Product Lifecycle Management – PLM)
  • správa a publikácie na WWW (Web Content Management – WCM)
  • workflow
  • elektronická archivácia

Máte záujem o schôdzku, kalkuláciu alebo máte otázku?

Radi zodpovieme všetky vaše otázky, predložíme vám nezáväznú cenovú ponuku alebo vám poskytneme prístup do demoverzie našich produktov.