Technická podpora KARAT Assistance

Technická podpora a správa

Súhlasíte, že okrem funkčnosti je dôležitá tiež kvalitná servisná podpora užívateľom systému a nutnosť aktualizácií SW po celú dobu jeho užívania?

Ponúkame vám istotu riadneho a rýchleho vyriešenia všetkých vašich požiadaviek.

Užívateľom IS KARAT poskytujeme servisnú podporu, poradenstvo a aktualizácie softvéru prostredníctvom on-line helpdesku KARAT Assistance, prípadne telefonicky alebo e-mailom. Vďaka zmluvnému zabezpečeniu prevádzky vášho firemného informačného systému vyriešime prípadný problém vo vopred dohodnutom termíne k vašej spokojnosti.

KARAT Assistance

Užívatelia IS KARAT môžu centralizovane cez webové rozhranie zadávať a prijímať požiadavky technickej podpory a priebežne sledovať stav riešenia týchto požiadaviek.

KARAT Assistance

KARAT Hotline 

Po - Pá: 9.00 - 17.00 hod

hotline@karatsoftware.cz
+420 581 737 143

Čo ponúka KARAT Assistance?

  • prehľadné, jednoduché a jednotné nástroje
  • súhrn otvorených prípadov v akomkoľvek okamihu, postup ich riešení a históriu skôr riešených prípadov
  • kontrola nad celou firmou, nezávislosť na osobe, preukázateľnosť
  • upozornenie na novinky cez e-mail
  • vlastná správa prístupov
  • istota riadneho a rýchleho vyriešenia všetkých požiadaviek
  • testovanie a distribúcia aktualizácií IS KARAT