CRM systém KARAT - řízení vztahů se zákazníky

CRM systém KARAT

Komunikácia a predaj sú najdôležitejšími predpokladmi pre úspech. Vďaka CRM systému môžete oboje nielen riadiť, ale aj zlepšovať!

CRM systém KARAT je všestranný software, ktorý vám umožní naplno riadiť vzťahy so zákazníkmi. CRM systém zhromažďuje, spracováva a využíva informácie o klientoch. Umožňuje poznať, pochopiť a predvídať ich potreby, priania a nákupné zvyklosti.

Hlavné výhody CRM systému pre vašu firmu

  1. Rýchlejšie jednanie so zákazníkmi

    Informácie pre vaše rozhodovanie sú ľahko dostupné. Naviac budete mať lepší prehľad o skutočných potrebách zákazníkov a uplatníte individuálny prístup.

  2. Uchovanie know-how

    Vďaka CRM systému vznikne znalostná databáza so správnymi marketingovými postupmi, z ktorých môžu pracovníci čerpať a zlepšovať sa.

  1. Jednoduchšie zdieľanie informácií

    Centrálna databáza uľahčuje spoluprácu obchodného týmu a všetkých osôb, ktoré komunikujú so zákazníkmi. Vďaka CRM systému je možné naviac jednotlivých pracovníkov zastúpiť.

  2. Efektívnejšie obchodovanie

    Analýzou marketingových a obchodných aktivít môžete nasmerovať úsilie a zdroje na najlepšie príležitosti a ľahko kontrolovať investície do marketingu a obchodu.

CRM
CRM

CRM systém je dôležitý pre obchod, marketing aj poskytovanie služieb

Informácie v CRM možno využiť ku zvyšovaniu spokojnosti zákazníkov, tvorbe marketingovej stratégie a pre získanie nových zákazníkov a udržanie tých stálych.

Prínosy pre obchodníkov

  • úspora času obchodníkov
  • ľahký prístup k informáciám
  • skrátenie predajného cyklu

Prínosy pre marketérov

  • lepšie zacielenie aktivít
  • vyhľadávanie príležitostí
  • relevantné rozhodovanie

Prínosy pre help desk

  • správa požiadaviek
  • zlepšenie zákazníckej podpory
  • optimalizácia a automatizácia

Veľkou konkurenčnou výhodou pre vás môžu mať informácie v teréne. Ponúka sa vám synchronizácia kontaktov, schôdzok a e-mailov medzi CRM KARAT a Outlookom.  

Voip

Je tu nový rozmer – CRM a telefonovanie cez internet

Nový rozmer spolupráce a komunikácie so zákazníkmi prináša prepojenie CRM systém KARAT s telefonovaním cez internet (VoIP). CRM systém KARAT s VoIP umožňuje ľahko vytvárať a udržiavať prehľad o zákazníkoch od prvého kontaktu cez predaj, až po servisnú podporu. A naviac môžete výrazne ušetriť!

822 EUR, to môže byť mesačná úspora vďaka CRM

CRM systém šetrí čas a efektívnejšie využíva zdroje. Spočítali sme, že mesačná úspora za čas a volanie môže byť pre firmu so 6 obchodníkmi a 6 pracovníkmi podpory predaja 822 EUR. Výpočet naviac nezohľadňuje nové zákazky, ktoré je možné vďaka CRM systému získať. To znamená, že investícia do CRM systému sa vráti už po pár mesiacoch!

Čo zahrňa štandardná dodávka CRM?

Funkcie IS KARAT

Chcete vyskúšať informačný systém KARAT?

Požiadať o demo

Zaujíma vás cena informačného systému KARAT?

Požiadať o kalkuláciu